torek, 6. september 2011

Gdč. Lola

Prepričana sem bila, da bomo včeraj ustvarjali. Naročila se kopičijo, mi pa nič. Zato sem rekla, da zdaj pa dosti zabušavanja, gremo v akcijo.
Ampak ne ne, pri naši hiši se ne vrti vse okrog mene. A ne! :) Pri naši hiši se vse vrti okrog Luka! In seveda je tako bilo tudi včeraj. Najprej je gospodič bil na fotografiranju in je takole poziral:


Torej je ustvarjanje odpadlo, ker Denis in jaz ne moreva brez njega. (Moram priznat, da ima res žilico za dekoriranje in take stvari. :)) Po opravljenjem delu, ja, on to tako imenuje :), je bil tako utrujen, da je šel kar spat. 

 In spet nismo ustvarjali ... 
Po dolgih urah je končno pokukal iz ležišča ... Aha, zdaj pa bo! Denis je hitel iskati škarje, jaz sem na kup nametala papir ...

Ampak Luka je imel čisto druge misli v glavi. Razvajenček se je postavil na zadnje tačke in zahteval obisk. Naju ima dost, češ ljudje ga itak ne razumemo! On hoče živali! In naj ne misliva, da še lahko računava na njega, če ne bova koga poklicala. Ni nama drugega preostalo, kot da pospraviva papir in škarje. Poklicala sva naokoli. In prišla je ...
... gdč. Lola.

Nepopisno veselje je bilo pri hiši. Potem le nepremično gledanje, ovohavanje. Potem sta se delala, da drugi sploh ne obstaja ... Tako sta bila sramežljiva, da nisem uspela narediti skupne fotografije. Hja, živali, kdo bi jih razumel ...

2 komentarja:

  1. :DD sta pa oba ful lepa Luka in gdč.Lola :D škoda da ni nastala skupna fotografija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sta obljubila, da naslednjič bo pa šlo :)

    OdgovoriIzbriši