četrtek, 1. september 2011

Zdaj, ko bo pa konec poletja, bi pa jaz povsod rožice :)

Ja, res je, kar pravi naslov. :) Zadnje čase, vedno ko si v mislih naredim postavitev in približen izgled, si nikakor ne znam predstavljati brez rožič (ki jih mimogrede sama sešijem). Tako je bilo tudi tokrat, ko je rokovnik naročila zelo prijazna in super punca, ki sem jo danes imela čast spoznati!
Kakor hitro sva si segli v roke in se predstavili, je že stekla beseda in prisiliti sem se morala, da sem si rekla: "Andreja, domov moraš! To je tam veš, kjer te čaka kup knjig!" :) Sva si pa obljubili, da se še srečava. ;)
Verjetno vas zanima, kakšen rokovnik sem ji naredila? Že nalagam slikice. :)
Za izdelavo nisem imela nobenih pogojev, torej sem lahko lepila, trgala, šivala, rezala, sestavljala, kombinirala ... po mili volji! ZAKON! :)
No, zdaj pa res slikice. :)






Več si lahko ogledate na moji FB strani. Pišite mi na izdelkizarazvajanje@gmail.com. ;)
Šolarji in dijaki, USPEŠNO ŠOLSKO LETO! 


2 komentarja:

  1. Oooo sem pa poz. presenečena, da si me omenila :P.
    Ne sledim več toliko blogom.. ker ljudje nočejo spremljat blogov.. eh :)) statistika je slaba :)

    Res je super, danes sem ga začela polniti s pisanjem :PP ampak mi ga je tako škoda, da pišem kar s svinčnikom :D da če se kje zmotim.. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti kar piši, da ti lahko čim prej naredim novega ;)
    Meni je blog všeč, da lahko opišem svoja doživatja in čustva, ki nastajajo pri ustvarjanju :)

    OdgovoriIzbriši