sobota, 10. september 2011

Nova igrača pri naši hiši ;)

In ko otrok dobi igračo, najde tisoč in en razlog, zakaj se je pametneje igrato z njo, kot pa opraviti kak pomemben opravek. :)
Tako je bilo tudi pri naši hiši. Včeraj zvečer je prispelo čudo, ki se imenuje Bint it All. Po celi sobi so bili delci, ki so še bili poleg v paketu in ne bom izdala, koilko je bila ura, ko se je ugasnila luč in so se zaprla vrata Lukove kletke.
Danes pa zopet vsi navsezgodaj pokonci. Denis na izpit, Luka na sonček, jaz pa ... Ni potrebno poudarjati, kaj sem jaz naredila. :) Material na mizo in gremo ustvarjati! Tole igračo je treba sprobat! In sem jo. ;)
Rezultati:
















 Takšni lističi se skrivajo v beležki. <3 Ker me je že kar nekaj ljudi to vprašalo, bom kar napisala. Vse lističe izrežem, osenčim in požigosam sama. Tudi beli listi, ki so v rokovnikih in beležkah so ročno narezani (Hvala Denis <3). Torej ne, ne nakupim listke in jih potem samo vstavim. :)




Beležka je rezervirana za galerijo Re:gallery ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar