petek, 26. avgust 2011

Rožice so del vsega lepega :)

Spet naročilo (joj, kako sem tega vesela!) Tokrat rokovnik, A5 format. Kar nervozna sem bila, ker ga nisem imela časa takoj narediti. Komaj komaj sem čakala na dan, ko bom začela ... In ta dan je bil včeraj! Res mam rada A5 format, ker lahko čaraš in čaraš, pa še je prostor. :) Imela sem pogoj, da nič rdeče. Na prvi pogled enostavno, ko pa sem začela delati, sem videla, da je rdeča barva preprosto povsod. :) Tako da sem kar nekaj časa zbirala skupaj material, ki ni imel na sebi nič rdečega.
Torej sem čarala in čarala ... in nastalo je tole:

Za prvo stran sem iz blaga sešila rožice, ki mi navadno služijo za izdelavo nakita. Uporabila sem še čipko in ekopapir.
 
 Nikakor mi ni uspelo tako slikati, da bi se videlo, da ima največja razcpeka še bele pikice. 

 Ko se rokovnik odpre, je vstavljen tale listek. Prostor je mišljen tudi za ostale pomemben dokumente, ki jih mora lastnica (rokovnika) imeti pri sebi.
 Kasneje v rokovniku so še tri mapice, ki vsebujejo razne liste, ki sem jih narezala. Nekaj s škarjami, nekaj je pa pomagal moj Big Shotek. Potem sem jih še okrasila, prav tako mapice in rezultat je takšen:





Poleg teh mapic rokovnik tudi vsebuje (kot se za pravi rokovnik seveda tudi spodobi :)) koledar za leto 2011 in leto 2012. 12 listov, vsakega za svoj mesec in še zapis datumov po posameznih delih, da si bo lahko lastnica sproti zapisovala pomembne dogodke in opravke. Poleg tega vsega je vstavljenih še 50 belih listov.


Več izdelkov si lahko ogledate na moji FB strani. Za vsa vprašanja sem dosegljiva na izdelkizarazvajanje@gmail.com.

Ni komentarjev:

Objavite komentar