torek, 9. avgust 2011

Če ne morem jaz, pa naj grejo vsaj one :)

                                                     Krasna si, bistra hči planin,
                                                     brdka v prirodni si lepoti,
                                                     ko ti prozornih globočin          
                                                     nevihte temne srd ne moti,
                                                      krasna si, hči planin!

Tako je že Gregorčič pel slavo naši prelepi reki Soči. V celoti se strinjam z njim. Ko človek gleda to reko, se mu zdi, da ne more izvirati kje drugje kot v nebesih ... In če dobro pomislim, saj tudi izvira! Kaj pa je naša preljuba dežela drugega kot raj na Zemlji?!

Že dolgo načrtujem dopust nekje ob Soči, a vedno ko je šotor že skoraj v avtu in štrikan pulover v nahrbtniku, se nekaj zgodi in s fantom ostaneva doma ...
A vse le ni tako temno, jaz sicer ne grem tja, gredo pa moji izdelki. Dobila sem namreč naročilo, da naredim tri knjige, v katere se bojo vpisovali gosti. Te knjige bodo v apartmejih nekje ob Soči! Joj, kako sem vesela za njih! (Malo sem jim pa tudi favš, saj bojo zdaj tam doma!) Seveda pa sem ponosna, da bodo tam knjigice, ki so nastale ravno izpod mojih rok!

Pri vseh treh knjigah sem imela v mislih Sočo. Modre, kristalno zelene barve, kamne, žuborenje, prelepo kristalno čisto vodo ... Trudila sem se, da se to vidi tudi v knjigah. 
Dimenzija: 21cm x 14 cm

Knjiga vsebuje 100 črtastih listov.

Vsi listi v knjigah imajo žige z različnimi vzorci.
Pri detajlih so mi pomagali gumbki iz keramike, katere izdeluje Bina Keramika


Pa srečno pot, drage knjigice.


2 komentarja:

  1. Res si lahko ponosna!
    Soča pa je Biser (ja, z veliko začetnico!). Sicer pa pšššt ... tudi sama sem slovenistka s FF MB (hja, ne bi rekla, da čist, čist pri koncu :P).

    OdgovoriIzbriši
  2. Res? Zdaj mam pa tremo. :)
    O Soči se pa čisto strinjam. :)

    OdgovoriIzbriši