ponedeljek, 22. avgust 2011

Najlepši paket, kar sem jih kdaj dobila ...

... in zato tudi najlepše darilo, kar sem jih kdaj poklonila.
Rojstni dan je praznovala Sanja. Mene in še nekaj punc je povabila v svoje rovte, natančneje v Zagorje. :) Nič ne rečem, kraji so lepi, a ceste pa kot labirint in komaj meter široke. Pa dobro, ko prideš na Sanjin vikend in vidiš prelep razgled in to nasmejano punco, pozabiš, da si se na poti 3 krat zgubil. :)

Ker si naša Sanja zasluži prav posebno darilo, ni druge, kot da ga naredi prav posebna punca, ki zna dobesedno čarati, ko dobi v roke glino! Zmenili sva se za eno skromno darilce za našo Sanjo, dobila pa sem  takšen paket, da sem komaj govorila, ko sem ga videla!  Res lepo, natančno, sanjsko ... Kar gledal in gledal bi, malo še pobožal, enostavno ne moreš se ločiti od tega. :)
V paketku je bila ena mala malenkost tudi zame. ;) In kdo je ta ženska, tako rekoč čarodejka? To je naša Bina, ki ima daleč naokoli najlepše izdelke in največje srce! Njene izdelke lahko pogledate tudi na tej spletni strani.

Jaz pa vam bom pokazala, kaj je ustvarila zame. ;)










Mislim, da mi ni potrebno karkoli dodajat. ;)

2 komentarja:

  1. Ja, zame najlepše darilo! :) Najbolj od vsega mi je bilo pa všeč, da ko sem odprla lično škatlico, sem mislila, da je darilo le uhančkar ... potem sem pa kar vlekla in vlekla ven ter vzdihovala zraven, dokler nisem bila cela "onakitena" ... :) Res hvala še enkrat. Tebi, da si ob najinih "kavah" tako pozorna poslušalka, in Bini, da je naredila nekaj povsem zame. :) <3

    OdgovoriIzbriši