torek, 9. avgust 2011

Pozdravljeni :)


Sem Andreja, še študentka (že čisto čisto pri koncu) slovenskega jezika. Prosim, ne se prijet za glavo, ker je prav fajn in ne, nismo malo premaknjeni in ne ždimo cele dneve za knjigami s tisoč stranmi. :) Mogoče le kakih 7 ur na dan. :) Sej ne, ni tako hudo.
Torej, ker ta stereotip ne drži, ima tudi moj dan nekaj uric, ki praktično nimam kaj početi. In kaj počnem takrat? Tu in tam grem v službo, v našo preljubo Skrinjo, ki se bohoti v centru Maribora, vmes sem še urednica v društvu SSU, sem punca, hčerka, prijateljica ... in še nekdo, zaradi česar sploh dohajam vse to, ker se tako sproščam, umaknem v svoj pravljičen svet, nadiham najbolj dišečega zraka, zaživim svoje sanje ... Ponosno lahko napišem, da sem USTVARJALKA!
Kar nekaj časa se že vleče, kar nekaj izdelkov je že nastalo, kar nekaj ljudi se je že nabralo, ki jih razvajajo moji izdelki. In kaj ustvarjam? Beležke, rokovnike, nakit, voščilnice, otroške paketke in še in še.

Veselim se že, da bom sedaj delila vse moje misli, ki se mi podijo po glavi med ustvarjanjem z vami. Jaz uživam, upam da boste tudi vi! ;)






2 komentarja:

  1. Dobrodošla med blogarkami ... boš videla, da je prav luštno. :) In hvala, da me spremljaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepša hvala za dobrodošlico! Vas čekiram malo in vidim, da se imate prav fajn! :)
    Kako te ne bi spremljala, če imaš tako lepe izdelke. ;)

    OdgovoriIzbriši