ponedeljek, 22. avgust 2011

Pa so odšli svojo pot :)


Končno mi je uspelo narediti naročilo štirih rokovnikov. Tokrat ne šolskih, ampak za zdravnike. :) Zdaj imajo dober pripomoček, ki bo vedno v žepu halje, tako da bojo pomembne zadeve lahko takoj zapisane.
Seveda vsebujejo tudi razne listke za kakšno dobro željo, lepo in vzpodbudno misel za mogoče pacienta, kolega, prijatelja ali pa kar tako, zase. :)
Z naročnico sva sprva hoteli vključiti tabele, ki vsebujejo pomembne informacije za zdravnike, a se žal ni lepo videlo, ko sem sprintala, zato sva se odločili, da  raje brez tega. 

Mislim, da najbolje, da kar naložim slikice in vam pokažem, kakšno čudo je danes odšlo na pot. :)
1. rokovnikVelikost: 10 x 13 cm
Rokovnik vsebuje:
- koledar od septembra do septembra
- mapice, ki vsebujejo razne listke
- 50 belih listov
                                         







2. rokovnik
Velikost: 10 x 13 cm
Rokovnik vsebuje:
- koledar od septembra do septembra
- mapice, ki vsebujejo razne listke
- 100 belih listov






3. rokovnik
Vsebuje:
- koledar
- 100 belih listov
Velikost: 10 x 13 cm

Keramična gumbka je naredila Bina Keramika..



2. rokovnik
Velikost: 10 x 13 cm

Rokovnik vsebuje:
- koledar od septembra do septembra
- mapice, ki vsebujejo razne listke
- 100 belih listov

 

 
Več mojih izdelkov si lahko ogledate na moji FB strani. Ali pa mi pišete na izdelkizarazvajanje@gmail.com.

Lep dan vam želim in čim izvirnejšo in zanimivo ohlajanje. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar