sreda, 24. avgust 2011

Darilnica Klavdija

Že ime pove, da je to trgovinica, kjer se skrivajo čudovite stvari, primerne za obdarovanje tako svojih najdražjih, kot tudi sebe. Slogan trgovine je "TUDI VAŠ DOM LAHKO POSTANE PRIJETEN ZA BIVANJE". Torej si lahko predstavljate, kako čudovite stvari se skrivajo pod tem imenom.
Vse izdelke pa izdelujejo naši slovenski ustvarjalci, zato se še bolj splača pogledati tja. In s ponosom lahko povem, da so v tej trgovinici tudi moji izdelki! ;)
Mogoče konec julija, v začetku avgusta je Klavdija naročila nove zaloge. In v tem tednu mi je končno uspelo ta paketek poslati. Ja, malo dolgo je trajalo. :$
Zadnje čase mi je dan res prekratek. Pogosto kje preberem, da si kdo želi, da bi dan imel več kot 24 ur. Jaz si tega definitivno ne želim. Ker bi to pomenilo še več ur dela in zvečer še večja utrujenost. :) 24 ur mi čisto ustreza. :) Bi pa imela mašinco, ki čas ustavlja, sploh kadar je lepo ...
No, da se vrnem nazaj na paketek. Rada bi vam pokazala, kaj sem ustvarila in poslala Klavdiji. ;)

Dva šolska rokovnika za šolsko leto 2011/2012.












 Štiri paketke, ki so primerni za darilo ob rojstvu otroka.




 Dve voščilnici, polni optimizma.


Vsi izdelki so na voljo tukaj.


1 komentar:

  1. Darilnica Klavdija24. avgust 2011 ob 02:08

    WAW, kaj naj rečem, kar sapo mi je vzelo :)))

    OdgovoriIzbriši