četrtek, 25. avgust 2011

Rokovnik za kirurga s srcem

Moja pridna stranka, ki s pohvalami zelo dviguje mojo samozavest, je naročila, naj naredim rokovnik za maminega šefa. Dobila sem še navodila: modra, napis naj bo "kirurg s srcem". To je že drugi rokovnik, ki sem da delala za moškega. Sem imela kar malo treme, ker me rado zanese k pretiravanju. Torej hitro kje kako mašnico dam, ki je ne bi bilo treba. :)
Predvidevala sem, da bo rokovnik darilo, zato sem poleg naredila še darilno škatlico.

Pri rokovniku sem se odločila za tri osnovne barve, ki jih navadno uporabljamo za moške. Modra (po naročilu), zelena (zadnje čase opažam, da jo skoraj povsod uporabim :)) in rjava (zaradi Bininega prelepega gumbka :)). Privoščila pa sem si tudi (končno) štampiljko s črkami, tako da več ne rabim svoje čudne pisave kazati. :)
Gumbek me je kar malo jezil, saj se ni in ni hotel prilepiti. A jaz se ne vdam in na koncu je omagal. :)
Nastal je torej tak darilni kompletek, ki je danes že začel razvajati. <3

Naročnica mi je sporočila, da do sedaj njen najljubši. :) (Kako lepo je poslušati in brati take komplimente! *)






Za vse informacije sem vam na voljo na izdelkizarazvajanje@gmail.com.


Ni komentarjev:

Objavite komentar